Gratis levering på alle ordre

Kurv

Ofte stillede spørgsmål

  1. Hvordan kan jeg kontakte kundeservice? 

Du kan kontakte vores kundeserviceteam ved at sende en e-mail til os på info@coffeepot.dk. Vi bestræber os på at svare inden for 24 timer på hverdage.

  1. Hvordan kan jeg placere en ordre? 

Du kan kun købe vores kaffekander gennem vores webshop på coffeepot.dk. Gennemse vores sortiment, vælg den ønskede kaffekande, og tilføj den til din indkøbskurv. Gå derefter til kassen, indtast dine oplysninger og foretag betalingen for at fuldføre din ordre.

  1. Accepterer I internationale ordrer? 

På nuværende tidspunkt accepterer vi desværre ikke internationale ordrer. Vi leverer kun inden for Danmarks grænser.

  1. Hvor lang tid tager det at behandle og sende en ordre? 

Vi behandler og sender din ordre inden for 1-3 arbejdsdage. Når din ordre er blevet afsendt, modtager du en e-mail med et sporingslink, så du kan følge din pakkes rejse.

  1. Hvordan kan jeg spore min ordre? 

Når din ordre er blevet afsendt, sender vi dig en e-mail med et sporingslink, der giver dig mulighed for at følge din pakkes rejse. Klik blot på linket, og du vil kunne se den aktuelle status for din levering.

  1. Hvad er jeres returpolitik? 

Vi ønsker, at du skal være tilfreds med dit køb. Hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere en vare, har du 14 dage til at gøre det. Varen skal være ubrugt og i original emballage. Kontakt venligst vores kundeserviceteam på info@coffeepot.dk for at starte returprocessen.

  1. Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en defekt vare? 

Vi beklager meget, hvis du modtager en defekt vare. Kontakt venligst vores kundeserviceteam på info@coffeepot.dk, og vi vil enten refundere din betaling eller sende en erstatningsvare, afhængigt af dit ønske.

  1. Hvordan fungerer jeres gratis fragt? 

Vi tilbyder altid gratis fragt på alle ordrer. Der er ingen minimumsbeløb, du skal opfylde for at nyde godt af vores gratis fragttilbud.

  1. Kan jeg annullere min ordre? 

Du kan annullere din ordre, så længe vi ikke har sendt den ud endnu. Kontakt venligst vores kundeserviceteam på info@coffeepot.dk med dit ordrenummer og anmodning om annullering.

  1. Hvordan ved jeg, om en vare er på lager? 

Du kan se på de individuelle produktsider for at se om varen er på lager. Hvis en vare er udsolgt eller midlertidigt utilgængelig, vil det blive angivet på produktsiden.

  1. Hvilke betalingsmetoder accepterer I? 

Vi accepterer betaling med kreditkort og MobilePay. Du kan vælge den foretrukne betalingsmetode under checkout-processen.

  1. Kan jeg ændre min leveringsadresse, efter jeg har afgivet min ordre? 

Hvis du har brug for at ændre din leveringsadresse, bedes du kontakte os på info@coffeepot.dk så hurtigt som muligt. Hvis vi ikke har sendt din ordre ud endnu, vil vi bestræbe os på at opdatere din leveringsadresse.

  1. Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme til at modtage leveringen? 

Hvis du ikke er hjemme til at modtage leveringen, vil vores leveringspartner enten forsøge at stille pakken ved din dør eller levere den til det nærmeste afhentningssted. Du vil modtage en meddelelse om, hvor du kan hente din pakke, hvis den ikke kan leveres direkte til dig.

  1. Er mine personlige data sikre? 

Ja, vi tager databeskyttelse alvorligt. Alle dine personlige data bliver behandlet fortroligt og deles ikke med tredjepart. Du kan læse mere om vores databeskyttelsespolitik i vores Fortrolighedspolitik.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam på info@coffeepot.dk. Vi står altid klar til at hjælpe dig!

Del på